De Rabo actie van begin maart had tot doel zoveel mogelijk Raboleden gunstig te laten stemmen voor onze TTV. De PR commissie had daarvoor wat posters, viltjes van de Rabo ontvangen. En uiteraard werd de sociaal media ingezet en de eigen site. En dat allemaal om uiteindelijk 160.000 euro van deze Sallandse bank te verdelen onder de ruim 400 verenigingen, culturele instanties e.d.

Vorig jaar haalden we 180 euro binnen, dit jaar dus een leuke stijging naar 225 euro. Maar er is door de PR groep nog werk te doen. Slechts 36% van de rabo-leden heeft gestemd, dat zijn ruim 8000 mensen die 41.000 stemmen hebben uitgebracht. Die andere 64%  is DE uitdaging voor volgend jaar, je moet tenslotte ergens naar streven.

Natascha en Frans zijn namens de PR van de TTV naar Deventer afgereisd om de cheque in ontvangst te nemen. Natuurlijk kwamen ze bekenden van Heinose verenigingen tegen, heel gezellig en dat is dan ook weer handig voor de foto.

Mooi resultaat, dank aan allen die op de TTV Heino hebben gestemd.

Namens de TTV Heino, PR-commissie.